5.1. Meie pakkumises, tellimuse kinnituses ja muus suhtluses märgitud tarneajad on esitatud ainult orienteeruvalt. Kuigi püüame Teie tellitud toodete tarnimisel jääda seatud ajaraamidesse, on oluline mõista, et mitmed tegurid nagu materjali kättesaadavus, transporditingimused ja muud Customkitcheni kontrolli alt väljas olevad asjaolud võivad tarneaega mõjutada.
Kui tekib muudatusi tarneaja osas nende asjaolude tõttu, teavitame Teid sellest viivitamatult. Olge teadlikud, et me ei võta endale vastutust tarneaja viivituste või nendega seotud lisakulude eest.
5.2. Kui soovite kaupa kätte saada hiljem, kui meie ettenähtud tarneaeg, tuleb Teil meid sellest teavitada esimesel võimalusel. Juhul, kui kaup on juba välja saadetud ning Teil ei ole võimalik seda viie tööpäeva jooksul vastu võtta, lisandub terminalis hoiustamisel iga järgneva päeva eest 10% transporditasust.
5.3. Kaup, mida ei ole mingil põhjusel võimalik Teie kui kliendi tõttu kohale toimetada, tagastatakse meile ning sellega kaasnevad lisakulud peate hüvitama Teie kui tellija. Selleks, et vältida tarbetuid kulusid, on äärmiselt oluline, et saadetise andmed ja vastuvõtmistingimused oleksid täpsed ning et Teie oleksite vajadusel suhtluseks kättesaadav.
5.4. Kui Teie tellimus hõlmab erinevaid uksemudeleid ja/või materjale, siis arvestatakse kogu tellimuse tarneaeg selle uksemudeli või materjali põhjal, mille tarneaeg on kõige pikem.
5.5. Kui muudate oma tellimust, võib see mõjutada tarneaega.
5.6. Kui tellimus on mingil viisil puudulik, näiteks kui värvi valikut pole veel kindlaks tehtud, kuid tootmine on juba alanud, võib see mõjutada tarneaega. Tarneaeg sõltub sellisel juhul sellest, millal me saame täielikud andmed ja millal need andmed on tootmisprotsessis vajalikud.
5.7. Täpse tarneaja saate teada alles siis, kui transpordifirma on Teiega tarneaja kokku leppinud.
5.8. Oluline on meeles pidada, et Teie vastutus on tellida paigaldaja alles pärast toodete kohaletoimetamist ja toodete kontrollimist. Meie ei vastuta kolmandate osapoolte, sh näiteks paigaldajate tekitatud kulude eest.
5.9. Kauba kohaletoimetamine toimub Teie tellimuses märgitud aadressile (tänavale) või nii lähedale, kui transporditeenuse osutajal on võimalik autoga jõuda.
5.10. Lisatasud võivad kaasneda transpordiga raskesti ligipääsetavatele aadressidele nagu kitsad tänavad, saared ilma praami ühenduseta või muud takistused. On äärmiselt oluline, et te teavitaksite meid võimalikest teie aadressiga seotud tarne takistustest enne tellimuse esitamist. See aitab meil transpordikulusid täpsemalt hinnata ning tagada, et tarne sujub tõrgeteta.
5.11. Kaupa tarnides pakendame detailid eraldi pakkidesse ning paigutame need transpordialusele. Püüame pakkida kõiki detaile nii, et neid oleks suuteline kandma üks inimene. Siiski võib suuremate detailide puhul nagu näiteks otsapaneelid või kõrgemad uksed olla vajalik, et vähemalt kaks inimest pakendit käsitseks. Seetõttu soovitame teil tarne vastuvõtmisel kaasata vajadusel abistavaid käsi.
5.12. Kui tarnitakse detaile, mis on pikemad kui 240 cm, võib olla vajalik, et klient osutaks abi nende mahalaadimisel. Kui sellist võimalust pole, on vaja kasutada kraanat, mis võib tähendada lisakulusid Teie kui kliendi jaoks.
5.13. Transporditeenuse osutaja või Customkitchen ei vii tooteid Teie tuppa ega eemalda ja ei vii ära pakkematerjali või transpordialust. Kui selline teenus on vajalik, tuleb see Teil eraldi teenuspakkuja poolt tellida.
5.14. Väiksemad tooted nagu näiteks näidisuksed võime saata ka ilma transpordialuseta ning Teie lähedal asuvasse pakiautomaati.
5.15. Kauba vastuvõtmisel tuleb Teil kaupa kontrollida järgmiselt:
5.15.1. Hoolikalt kontrollida ning veenduda, et kauba pakendil ega kaubaalusel ei oleks nähtavaid vigastusi. Juhul, kui avastate pakendil või kaubaalusel vigastuse, on väga oluline teha selle kohta kirjalik märge transpordifirma saatelehele, kuna pakendi sees olev kaup võib olla vigastatud.
Kui vastav märge on tehtud, võite kauba vastu võtta ja hiljem inspekteerida, kas toodetel esineb vigastusi.
Kui seda märget ei tehta, loetakse, et olete kauba vastu võtnud sellises seisundis, nagu see oli tarnimisel.
5.15.2. Kui avastate pakendil vigastuse, mis ei olnud välisel vaatlusel nähtav, on oluline seda kohe pildistada, ilma et pakendit kaubaaluselt liigutaksite.
5.15.3. Kui avate pakendi ja avastate, et pakendis olev toode on vigastatud ilma, et pakend ise oleks kahjustatud, on väga oluline teha pilt vigastusest enne, kui toote täielikult pakendist välja võtate.
5.16. Kahjustustest tuleb viivitamatult teatada Customkitchenile e-posti teel, lisades ka pildid ja lühikese kirjelduse. Eeltoodud juhiseid eiravaid reklamatsioone ei aktsepteerita.