Tarneajad ja transport

Kuna kõik meie poolt valmistatavad tooted toodetakse tellimuse järgi, on meil võimalik määrata üksnes eeldatav tarneaeg ning seda tuleks vaadata kui ligikaudset ajakulu tellimuse vormistamisest kauba valmimiseni. Siiski on määratud tarneaegadest kinnipidamine meie prioriteediks.

  • Hilinemiste puhul teavitame Teid esimesel võimalusel.

  • Tarneaegu võivad mõjutada ka asjaolud, mida CustomKitchen ei saanud ette näha ega mõjutada. CustomKitchen ei vastuta viivituste ega kliendile tekkinud lisakulude eest olukorras, mille üle CustomKitchen kontrolli ei oma.

  • Ajaliste kokkulepete sõlmimisel kolmandate isikutega peaksite võimalike viivitustega arvestama ning aegu vastavalt planeerima. CustomKitchen ei vastuta võimalike lisakulude eest, mis Teile antud olukorras võivad tekkida.

  • Juhul kui kaup saadetakse eraldi transpordifirma vahendusel Teie nimetatud aadressile, toimub kauba mahalaadimine tagaluuktõstukiga ning kauba vastuvõtja peab tagama ligipääsu oma kinnistule. Kauba vedamine lõpeb selle mahalaadimisega. Kaup jäetakse kliendi poolt näidatud kohta ning sellega loetakse transport lõppenuks.

  • Kui tellimuses esineb eritooteid (tooted, mis ei kuulu CustomKitcheni standard sortimenti), puudub Teil hilinenud tarne puhul õigus tellimuse tühistamiseks.

     

    Järgmistel juhtudel jätab CustomKitchen endale õiguse edasi lükata tootmise alustamist:

  • • CustomKitcheni tarnetingimusi muudetakse lõppkliendi või tema esindaja poolt.
  • • Meile ei ole edastatud soovitud materjali nimetust ega selle töötlemiseks vajalikke andmeid.
  • Meile ei ole laekunud vajalikku ettemaksu.